You rock. Now roll.

الو، الو؟…صدام ميرسه؟…
من سنگ نيستم، به خدا سنگ نيستم، نه استحکامش رو دارم، نه سردى صبحگاهيش رو، من صبحها ى زود زود هم داغ داغ آفتاب خورده ام.
صبحها برام پايان دنياى دوره. پايان خوابهاى خوب و بد و متوسط و خوش تعبير و بد تعبير. شب تا صبح زير خورشيد آن سوى دنيا به حرکتم، خوابهاى من هيچوقت تاريک نيست، خوابهام پر از نوره،پر از کوچه و خيابون و تاکسى و کوه و مادر و پدر. خوابهام پر از آذينه و مژگان و لالى و باقى دست نيافتنى ها. خوابهاى من شبيه خواب نيست،ادامه‌ى زندگى منه در اون دور دور هاى نزديک…
من سنگ نيستم، نه رکودش را دارم نه سکوتش را نه صبوريش را، ولى فقط براى احتياط، بى ز حمت يک لگد به من بزن ـبا احتياط البته،که مبادا ناخن شصت پات سياه شه ـ آنوقت اگر هم باشم پشت و رويى ميشوم يا شايد چرخى بزنم تا کمى دورتر ها، رنگى عوض کنم و صيقلى داده شود به جانم.

2 نظر:

Anonymous Anonymous ‡...

شنیدم رایان داره کم کم حرف می‌زنه. تنبلی نکن ازش فیلم پُست کن اینجا! - وگرنه سنگ میشی ها :دی

Tuesday, August 21, 2007 3:53:00 PM  
Anonymous Anonymous ‡...

Eli joonam khooby?

Tuesday, August 21, 2007 11:26:00 PM  

Post a Comment

دیروز و امروز من