ماى ليدى، دو دنبه!

دارم مسواک ميزنم تا برم و بخوابم که يهو يه آهنگ قديمى تو مغزم شروع ميکنه به نواخته شدن و کلماتش که هيچوقت کامل نبودن، يکى در ميون مياد روى زبونم-دوباره ياد تو مى‌افتم آسى هميشه حاضر که نميدونم چرا اينقدر اينروز‌ها دورى و گمت کرده ام- ميپرم پاى اين صفحه و مى‌جورمش و صد بار گوشش ميدم، اين آهنگ اولين آهنگ از يه نوار آهنگهاى انتخابى مامان و بابا بود،بچگيم ميشنيدمش، نوجوانيم بهش گوش ميدادم و در آغاز جوانى صد بار ميذاشتمش و پى کلماتش گوش ميدواندم.
چقدر خاطره ميتونه پشت يه آهنگ باشه؟؟؟ من تو اين آهنگ که هيچوقت غمگين تلقى و باورش نکردم از چشمهاى آرش و رنگ پوست بابا ميبينم تا موکت کرمى کف خونه‌ى قديم و کابينت هاى چوبى آشپزخانه و مامان مشغول به کار توش، اين يعنى اينکه يه ريتم ميتونه نقش دوربين فيلمبردارى داشته باشه،دوربينى که هيچ کس از حضورش خبر نداره و همه عادى و بيخيال باقى ميمونن و حتى فيلمبردار هم بويى از وجودش نميبره!

10 نظر:

Anonymous Anonymous ‡...

عاشق این روی گیتار زدنشم
:)
الی اون آهنگ اه که با یاسی توی نامزدی آرش و لادن می خوندین چی بود؟
همون که یه نمایش منحصر به فرد هم داشت؟
یادته کدوم رو می گم؟

Thursday, February 28, 2008 9:16:00 AM  
Blogger الى ‡...

واى‌ى٫، معلومه که يادمه، ميگردم آهنگشو پيدا ميکنم، ميفرستم برات. گمونم خودت برام تو يه سى دى زدى همون سال.
ميدونى يه فيلم هم از اون اجرا گرفتيم، برم ايران بايد پيداش کنم…

Thursday, February 28, 2008 10:07:00 AM  
Blogger الى ‡...

در ضمن محمد جون خيلى وقته ميخوام بگم بهت که من اين گوگل ريدر و اينا حليم نيست، اگه تو وقت دارى، ريش و قيچى رو ميدم دست خودت ترتيبشو بده، ثوابشو ببر!

Thursday, February 28, 2008 10:09:00 AM  
Anonymous Anonymous ‡...

ای ول
بی صبرانه منتظر اهنگ اه ام
چون هیچیش رو یادم نیست
فقط یادمه که خیلی هیجان داشت
:)
گوگل ریدر و اینا هم چشم
رو گولیا
:)

Thursday, February 28, 2008 10:15:00 AM  
Blogger Shadi ‡...

گوگل ریدر چیچیه قصه اش؟
من تو رو رو ریدر میتونم بخونما.

Thursday, February 28, 2008 10:26:00 AM  
Blogger الى ‡...

مملى! اين شادى چى ميگه؟
يعنى حلّه؟
يا بازم بايد چيزى نصب کرد؟

Thursday, February 28, 2008 10:30:00 AM  
Blogger Shadi ‡...

والله ما رفتیم تو گوگل ریدر گفتیم elirooz.blogspot.com
خودش حالیش شد. تازه به افتخار نویسنده گوجه اضافه هم بهمون دادن!

Thursday, February 28, 2008 3:04:00 PM  
Blogger هنگامه ‡...

بجه ها منظورتون کدوم آهنگه؟ همون ننن ننن نه نه نه؟؟؟ الی تو که نامزدی نبودی؟؟؟

Friday, February 29, 2008 3:46:00 PM  
Anonymous Anonymous ‡...

هنگامه جون من متوجه نشدم کدوم آهنگ رو می گی. ببین می تونی توی یوتیوب پیداش کنی ؟
*
شاید هم نامزدی نبوده، نمی دونم، ولی یادمه که یه مهمونی بود خونه سه راه سیمین، اولین بار این آهنگ رو (که هنوز هم هیچیش یادم نیومده) اونجا شنیدم، با اون نمایش کمدی الی و یاسی.
:))
*
الی جان در مورد گوگل ریدر هم دارم می گردم. ظاهرا برای اینکه از گوگل ریدر استفاده کرد باید حتما وارد سایت شد، یا اینکه مثلا گوگل تولبار رو نصب کرد. اما اون چیزی که من می گفتم برای IE هم حتی کار می کرد. دیگه هروقت اینترنت اکسپلورر رو باز می کنیم، وبلاگ ها و سایت های بروز شده رو نشون می ده. دیگه لازم هم نیست جایی وارد بشیم و لاگین بکنیم. البته این داستان دیگه قابلیت های گوگل ریدر مث share کردن و این ها رو نداره.

Saturday, March 01, 2008 12:01:00 AM  
Anonymous Anonymous ‡...

اووه
تو کامنت قبل انگلیسی نوشتم، ریخته تش ره هم، ولی فکر کنم بشه فهمید چی نوشتم
:)

Saturday, March 01, 2008 12:03:00 AM  

Post a Comment

دیروز و امروز من